ONON Plusz

2013. március 29., péntek

ONline olasz - cocco


ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: cocco
Névelővel: il cocco, un cocco. Többes száma: i cocchi



A mai online olasz példamondataink:
Ho preparato un dolce con il cocco. - Készítettem egy kókuszos édességet.
Sulle spiagge di Italia si puó sempe comprare il cocco fresco. - Olaszország strandjain mindig lehet friss kókuszt venni.
In Tailandia ho visto una scimmia raccogliendo il cocco. - Thaiföldön láttam egy majmot, ahogy kókuszt szedett.

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között!
Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!

3 megjegyzés:

  1. - Mammina, posso avere una moneta di 200 fiorini?
    - Perche', che cosa e' avvenuto a quella che ti ho dato ieri? - L'ho data a una vecchia povera. - Sei molto gentile. Ma perche' ti interessa tanto quella vecchia? - Perche' vende dei dolci con il cocco ...
    - Anyuci, kaphatok egy 200-ast?
    - Miert, mi lett azzal, amit tegnap adtam?
    - Odaadtam egy szegeny oreg neninek.
    - Ez szep toled. De miert erdekel annyira az a neni?
    - Mert kokuszos edessegeket arul ...

    VálaszTörlés
  2. JAVÍTÁS:

    - Mammina, posso avere una moneta di 200 fiorini?
    - Perche', che cosa e' SUCCESSO a quella che ti ho dato ieri? - L'ho data a una vecchia povera. - Sei molto gentile. Ma perche' ti interessa tanto quella vecchia? - Perche' vende dei dolci con il cocco ...
    :)))

    - Anyuci, kaphatok egy 200-ast?
    - Miert, mi lett azzal, amit tegnap adtam?
    - Odaadtam egy szegeny oreg neninek.
    - Ez szep toled. De miert erdekel annyira az a neni?
    - Mert kokuszos edessegeket arul ...

    VálaszTörlés