ONON Plusz

2013. február 22., péntek

ONline olasz - subito

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: subito - azonnal

A mai online olasz példamondataink:
Esci subito perché sei in ritardo! - Indulj azonnal, mert késésben vagy!
Lavati le mani subito perché sono molto sporche. - Azonnal mosd meg a kezed, mert nagyon piszkos.
Venite a pranzare subito perché si raffredda la zuppa. - Azonnal gyertek ebédelni, mert kihűl a leves.

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között!
Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!

2 megjegyzés:

  1. Alla lezione di chimica: - Carlo, la formula di che e' HNO3? - Un momento maestro, mi e' qui sulla punta della lingua... - Sputalo subito, e' corrosivo!
    Kemiaoran: - Karoly, minek a keplete a HNO3?
    - Egy pillanat, tanar ur, itt van a nyelvem hegyen...
    - Azonnal kopd ki, az maro anyag!

    L'insegnante interroga Beppe alla lezione di grammatica: - Correggi questo frase: "Ho rovesciato io l'inchiostro." Il ragazzo risponde subito: - Non sono io quel che ha rovesciato l'inchiostro!
    A tanar felelteti Jozsikat nyelvtanoran: - Javitsd ki ezt a mondatot: "En ontottem ki a tintat." A fiu azonnal ravagja: - Nem en ontottem ki a tintat!

    VálaszTörlés
  2. JAVÍTÁS:

    A lezione di chimica: - Carlo, DI CHE COSA É la formula HNO3? - Un momento maestro, CE L'HO qui sulla punta della lingua... - Sputalo subito, e' corrosivo!
    Kemiaoran: - Karoly, minek a keplete a HNO3?
    - Egy pillanat, tanar ur, itt van a nyelvem hegyen...
    - Azonnal kopd ki, az maro anyag!

    L'insegnante interroga Beppe DURANTE LA lezione di grammatica: - Correggi questA frase: "Ho rovesciato io l'inchiostro." Il ragazzo risponde subito: - Non sono io queLLO che ha rovesciato l'inchiostro!
    A tanar felelteti Jozsikat nyelvtanoran: - Javitsd ki ezt a mondatot: "En ontottem ki a tintat." A fiu azonnal ravagja: - Nem en ontottem ki a tintat!

    VálaszTörlés