ONON Plusz

2012. május 17., csütörtök

ONline olasz - ultimamente


ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: ultimamente – az utóbbi időben, mostanában

A mai online olasz példamondataink:
Ultimamente non parlo molto con Luca. – Az utóbbi időben nem beszélek sokat Lucával.
Ultimamente studi molto, come mai? – Mostanában sokat tanulsz; hogyhogy?
Quali libri avete letto ultimamente? – Milyen könyveket olvastál mostanában?

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között!
Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!        

2 megjegyzés:

  1. Ciao!

    Mostanában nem hallgat meg engem Angela.
    Angela non mi ascolti ultimamente.

    Az utóbbi időben sokszor kellett orvoshoz mennünk.
    Ultimamente siamo dovuti andare dal medico molte volte.

    Az utóbbi időben nagyon sokat tanultam az olasz nyelvtant.
    Ultimamente ho studiato un sacco della grammatica italiana.

    Az utóbbi időben a lányok igen kevés ruhát hordanak, ami tetszik nekem, mert most jön a nyár!
    Le ragazze indossano ben pochi abiti ultimamente, il che mi piace, perché l'estate sta arrivando!

    VálaszTörlés
  2. JAVÍTÁS:

    Mostanában nem hallgat meg engem Angela. - Angela non mi ascoltA ultimamente.

    Az utóbbi időben nagyon sokat tanultam az olasz nyelvtant. - Ultimamente ho studiato un sacco LA grammatica italiana.

    VálaszTörlés