ONON Plusz

2012. május 7., hétfő

ONline olasz - spinaci


ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: spinaci – spenót
Névelővel: lo spinacio, uno spinacio. Többes száma: gli spinaci.

A mai online olasz példamondataink:
Gli italiani mangiano spesso gli spinaci. –  Az olaszok gyakran esznek spenótot. 
Ti piace la pasta con gli spinaci? – Szereted a spenótos tésztát?
Di solito compri gli spinaci surgelati o quelli freschi?  – Általában fagyasztott vagy friss spenótot veszel?

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között!
Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!        

2 megjegyzés:

  1. Ciao! Buona notte!

    Anna, sono ritornato di nuovo! Ho avuto molto da fare. Ero nel paesaggio da molto tempo. Ho deciso di iniziare a studiare molto e bene. Spero di riuscirlo!

    Nem szeretem a spenótot.
    Ma a fiam spenótot evett ebédre. Én kimentem a szobából... :)
    A spenót egy zöld és csúnya étel, de fontos tápanyag.

    Non mi piacciono gli spinaci.
    Oggi, mio figlio ha mangiato gli spinaci per il pranzo. (Sono uscito dalla stanza ...) :)
    Gli spinaci sono (?) verdi e brutti alimento, ma un importante nutritivo.

    VálaszTörlés
  2. JAVÍTÁS:

    Anna, sono ritornato di nuovo! Ho avuto molto da fare. SONO STATO IN CAMPAGNA (?) PER molto tempo. Ho deciso di iniziare a studiare molto e bene. Spero di riuscirlo!

    LO spinaCIO É UN ALIMENTO verdE e bruttO, ma un importante nutriENTE. - A spenót egy zöld és csúnya étel, de fontos tápanyag.

    BENTORNATO, STEFANO!!! :)

    VálaszTörlés