ONON Plusz

2011. április 19., kedd

ONline olasz - nostro

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!


A mai online olasz szavunk: nostro – miénk

Lehetséges alakjai: nosto, nostra, nostri, nostre.


A mai online olasz példamondataink:

Il nostro appartamento é abbastanza vecchio ma bello e famigliare. – A mi lakásunk meglehetősen régi, de szép és otthonos.

Nostra nonna é ancora molto giovane, ha soltanto quarantacinque anni. – A nagymamánk még nagyon fiatal, csak negyvenöt éves.

I nostri figli abitano ancora a casa. – A mi gyerekeink még otthon laknak.


ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!

Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

Idén nyáron irány Dél-Olaszország! Olasz tanfolyam + nyaralás
a csizma sarkában:
http://bit.ly/Grottaglie >>>
kattints a részletekért!

5 megjegyzés:

  1. La nostra lingua é molto dificile.
    A mi nyelvünk nagyon nehéz.

    La nostra paese é piccolo.
    A mi országunk kicsi.

    VálaszTörlés
  2. Il nostro figlio era ammalato,ma ora/adesso/sta gia meglio.-A mi fiunk beteg volt,de most már jobban van.

    VálaszTörlés
  3. La nostra amicizia non finische mai!

    VálaszTörlés
  4. Le nostre amiche sono simpatiche.
    É al nostro solo quello che impariamo.

    A mi barátnőink szimpatikusak.
    Csak az a miénk, amit megtanulunk.

    VálaszTörlés
  5. JAVÍTÁS:

    La nostra lingua é molto diFFicile. - A mi nyelvünk nagyon nehéz.

    IL nostrO paese é piccolo. - A mi országunk kicsi.

    (Il - NEM KELL NÉVELŐ) Nostro figlio era ammalato,ma ora/adesso/sta gia meglio. - A mi fiunk beteg volt,de most már jobban van.

    La nostra amicizia non finiSCE mai!

    É IL nostro solo quello che impariamo. - Csak az a miénk, amit megtanulunk.

    VálaszTörlés