ONON Plusz

2011. április 20., szerda

ONline olasz - albergo


ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!


A mai online olasz szavunk: albergo – szálloda, hotel

Névelővel: l’albergo, un albergo. Többes száma: gli alberghi.


A mai online olasz példamondataink:

L’estate scorsa ho alloggiato in un albergo molto costoso a Roma. – Tavaly nyáron Rómában egy nagyon drága hotelben laktam.

Dove trovo un albergo a buon prezzo in questa cittá? – Hol találok egy olcsó szállodát ebben a városban?

Budapest ha molti alberghi belli. – Budapestnek sok szép szállodája van.


ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!

Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

Idén nyáron irány Dél-Olaszország! Olasz tanfolyam + nyaralás
a csizma sarkában:
http://bit.ly/Grottaglie >>>
kattints a részletekért!

4 megjegyzés:

  1. Quest'albergo é molto costoso per me.
    Dove ti piacerebbe dormire questa notte: in un albergo o in una pensione?
    Ho prenotato le suite per voi in l'albergo.

    Ez a szálloda nagyon drága nekem.
    Hol szeretnél aludni ma éjjel: egy szállodában vagy egy panzióban?
    Lefoglaltam nektek a hotelben a lakosztályokat.

    VálaszTörlés
  2. Non mi piace molto dormire in albergo. Nem nagyon szeretek szállodában aludni.

    VálaszTörlés
  3. Quando ho avuto venti annni, d'estate ho passato vacanze a Balatonfürd e ho dormito nell Albergo Annabella.Amikor húsz éves voltam, nyáron Balatonfüreden nyaraltam , és az Annabella Hotelban aludtam.
    Questa estate vado a Francavilla e lí dormo non in un albergo ma in un appartamento.Idén nyáron Fracavillába megyek, és ott nem szállodában, hanem apartmanban fogok aludni.

    VálaszTörlés
  4. JAVÍTÁS:

    Ho prenotato le suite per voi IN albergo. - Lefoglaltam nektek a hotelben a lakosztályokat.

    Quando AVEVO venti aNNi, d'estate PASSAVO LE vacanze a Balatonfürd e DORMIVO neLL'Albergo Annabella. - Amikor húsz éves voltam, nyáron Balatonfüreden nyaraltam, és az Annabella Hotelban aludtam.

    Questa estate vado a Francavilla e lí NON dormIRÓ in un albergo ma in un appartamento. - Idén nyáron Fracavillába megyek, és ott nem szállodában, hanem apartmanban fogok aludni.

    VálaszTörlés