ONON Plusz

2010. december 4., szombat

ONline olasz - már ketten vagyunk :)

Ciao a tutti!

Bár kevesebb, mint két hónapja született ez a blog, sok lelkes követője van már, ennek nagyon örülök! Az utóbbi időben sok a munkám, de nem akartam, hogy ez a honlap rovására menjen. Ezért megkértem kedves kolléganőmet, Nellit, hogy segítsen nekem, ezentúl ketten fogjuk vezetni ezt a blogot. Nelli egyéni és kiscsoportos órákat is vállal, ha egyéni segítségre van szükséged az olasz tanuláshoz, bátran fordulj hozzá!

Buon fine settimana a tutti voi!


Nelliről itt olvashatsz bővebben:


Sziasztok! A Pázmány Péter Katolikus Egyetemen végeztem kommunikáció-történelem szakos tanárként. Több hónapot éltem és dolgoztam Olaszországban, és több, mint négy éve a mindennapjaim része az olasz nyelv. Örülök, hogy ezen a blogon keresztül Nektek is segíthetek!

Budapesten egyéni és kisebb, 2-3 fős csoportoknak is tartok órákat. Ha nem vagy budapesti, vagy nem akarod utazással tölteni az időt, próbáld ki a skype-os online órákat! Diákjaim eredményei látványosan javultak mióta együtt tanulok velük. Bármilyen korosztályról legyen szó, könnyen megtalálom mindenkivel a közös hangot.
Ha szeretnél velem tanulni, keress bátran az alábbi elérhetőségeimen:
Szabó Kornélia
e-mail:
sz.kornelia@gmail.com
telefon: 20/800-91-01

4 megjegyzés:

  1. Szia Nelli, örülök, hogy már ketten vagytok, igy biztosan könnyebb lesz Anna dolga is ! Szuper az oldal ! üdv. Nóra (én is éltem Olaszolszágban, 2 évig, de a nyelvtan ... Most sajnos már 1 éve itthon vagyok, eüg. okokból, de nagyon remélem, hogy még vissza tudok menni ... Lehet, hogy szégyen, de semmi honvágyam nincs, ha kint vagyok, csak a gyerekek miatt látogattam haza. Imádom az olaszokat, sokkal jobban érzem magam közöttük . Viszont érzem, hogy az itthon töltött idő megkoptatta a tudásom, muszáj lesz minden nap foglalkozni a nyelvvel. Nagyon várom Anna munkavállalóknak szóló leckéit, tanfolyamát is, remélem tartalmas lesz! Üdv., és erőt a javítgatásokhoz ! Nóra

    VálaszTörlés
  2. Ciao Kornélia.Remélem sikeres lessz a további együttműködésünk. Üdvözlet Valéria.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a kedves szavakat! Mindenkinek jó olaszozást kívánok ;) Nelli

    VálaszTörlés
  4. Szia Nóra!
    Már rendelhető a munkavállalós tananyag, azt hittem, fent vagy azon a listán, mert a múlt héten megírtam e-mailben!
    (http://olasz-nyelvlecke.hu/munkavallalas/index.php#rendeles)

    Üdv.: Anna

    VálaszTörlés