ONON Plusz

2010. december 29., szerda

ONline Olasz - felice

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!


A mai online olasz szavunk: felice – boldog, vidám

Lehetséges alakjai: felice, felici.


A mai online olasz példamondataink:

Sei felice con Luigi? – Boldog vagy Luigi-val?

La mia infanzia é stata molto felice. – A gyerekkorom nagyon boldog volt.

Felice Anno Nuovo! – Boldog Új Évet!


ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!

Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

4 megjegyzés:

  1. Sono felice perché mi sono innamorato.
    Boldog vagyok mert szerelmes vagyok.
    Sarei felice se si arriva in Italia.
    Boldog lennék ha eljitnék Olaszországba.

    VálaszTörlés
  2. Sono molto felice quando e nevika.
    Vidam vagyok,amikor havazik.

    VálaszTörlés
  3. Sono felice perché ho tre ragazzi stupendi.
    Do(dare) a tutti Felice Anno Nuovo!
    Perché sei molto felice?
    Boldog vagyok, mert van három fantasztikus gyerekem.Boldog Új Évet kívánok mindenkinek.
    Miért vagy olyan boldog?

    VálaszTörlés
  4. JAVÍTÁS:

    Sono felice perché mi sono innamoratA (HA LÁNY MONDJA, AKKOR -A -RA VÉGZŐDIK). - Boldog vagyok mert szerelmes vagyok.

    Sarei felice se ARRIVASSI in Italia. - Boldog lennék ha eljutnék Olaszországba.

    Sono molto felice quando e neviCA. - Vidam vagyok,amikor havazik.

    AUGURO a tutti UN Felice Anno Nuovo! - Boldog Új Évet kívánok mindenkinek.

    Perché sei COSÍ felice? - Miért vagy olyan boldog?

    VálaszTörlés