ONON Plusz

2010. december 27., hétfő

ONline Olasz - difficile

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: difficile – nehéz (átvitt értelemben, nem súlyra)
Lehetséges formái: difficile, difficili.

A mai online olasz példamondataink:
É difficile la lingua italiana secondo voi? – Nehéz szerintetek az olasz nyelv?
L’esame é stato molto difficile! – A vizsga nagyon nehéz volt!
Le suocere sono difficili da sopportare. – Az anyósokat nehéz elviselni.

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

5 megjegyzés:

  1. Secondo me la lingua italiana e difficile lingua.
    Szerintem az olasz nyelv nehez nyelv.

    VálaszTörlés
  2. Secondo me l'italiano non é difficile, é facile! - Szerintem az olasz nem nehéz, hanem könnyű!

    VálaszTörlés
  3. Secondo me la lingua inglese piú difficile come la lingua italiana.
    Questi compiti sono molto difficili.
    Szerintem az angol nyelv nehezebb, mint az olasz.
    Ezek a feladatok nagyon nehezek.

    VálaszTörlés
  4. il vita e difficile. az élet nehéz.

    VálaszTörlés
  5. JAVÍTÁS:

    Secondo me la lingua italiana É UNA LINGUA difficile. - Szerintem az olasz nyelv nehez nyelv.

    Secondo me la lingua inglese É piú difficile DELLA lingua italiana. - Szerintem az angol nyelv nehezebb, mint az olasz

    LA vita e difficile. - az élet nehéz.

    VálaszTörlés