ONON Plusz

2013. november 7., csütörtök

ONline olasz - qualche

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: qualche - néhány
Utána egyes számban áll a főnév!

AZ ONON PLUSZ-HOZ NYOMTATHATÓ SZÓKÁRTYÁK IS TARTOZNAK :) >>>


A mai online olasz példamondataink:
Qualche volta potresti venire anche tu ad aiutarmi. - Néhányszor te is jöhetnél segíteni nekem.
Questo é il ragazzo che ho conosciuto qualche giorno fa. - Ez az a fiú, akit néhány napja ismertem meg.
Ho tanta fame, ho mangiato solo qualche biscotto durante tutto il giorno. - Nagyon éhes vagyok, egész nap csak néhány kekszet ettem.

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között!

Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!

2 megjegyzés:

  1. Mi ho conosciuto qualche persone molto simpatici.
    Megismerkedtem néhány nagyon kedves emberrel.

    VálaszTörlés
  2. Qualche volta ho provato (di) mangiare meno ma senza successo.
    Néhányszir próbáltam kevesebbet enni, sikertelenül.

    VálaszTörlés