ONON Plusz

2013. április 18., csütörtök

ONline olasz - banco


ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: banco - pult
Névelővel:il banco, un banco; Többes száma: i banchi

A mai online olasz példamondataink:
Chi lavora dietro il banco?- Ki dolgozik a pult mögött?
Stavamo seduti al banco del bar tutta la notte.- Egész éjjel a bárpultnál ültünk.
Nella nostra cucina ci sono due banchi. - A konyhánkban két pult van.

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között!
Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!

2 megjegyzés:

  1. Al banco del bar:
    Reverendo: - Figlio mio, sai che il whisky e' il tuo nemico piu' grande! Bevitore: - Ma ci ha predicato Lei, padre di amare i nostri nemici!
    A barpultnal:
    Tiszteletes: - Fiam, tudod, hogy a whisky a legnagyobb ellenseged! Iszakos: - De on predikalta, atyam, hogy szeressuk ellensegeinket!

    - Il nostro professore d'economia parla fra di se'. Non lo fa il vostro? - Ma si', solo lui non lo sa. Crede che noi nei nostri banchi siamo desto.
    - A gazdasagtan profunk magaban beszel. A tietek nem? - De o is, csak nem tudja. Azt hiszi, hogy mi a padjainkban ebren vagyunk.

    VálaszTörlés
  2. - Il nostro professore d'economia parla TRA SE E SE. Non lo fa ANCHE il vostro? - Ma si', solo lui non lo sa. Crede che noi nei nostri banchi siamo SVEGLI.
    - A gazdasagtan profunk magaban beszel. A tietek nem? - De o is, csak nem tudja. Azt hiszi, hogy mi a padjainkban ebren vagyunk.

    VálaszTörlés