ONON Plusz

2012. november 5., hétfő

ONline olasz - collana


ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: collana – nyaklánc
Névelővel: la collana, una collana. Többes száma: le collane

A mai online olasz példamondataink:
Di che materiale sono fatte queste collane? – Milyen anyagból készültek ezek a nyakláncok?
Ho comprato una collana d’oro per il compleanno di mia figlia. – Vettem egy arany nyakláncot a lányom születésnapjára. 
Perché non indossi mai una collana? – Miért nem hordasz soha nyakláncot?

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között!
Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!

3 megjegyzés:

  1. La tua collana e' la piu' bella che ho mai visto.
    Ho perso la mia collana. Non la hai ritrovato?
    Le compro' una collana molta cara.
    (bocs az ekezetekert :), mobilon potyogok! )

    VálaszTörlés
  2. A nyaklancod a legszebb, amit valaha lattam.
    Elvesztettem a nyaklancomat. Nem talaltad meg?
    Veszek neki egy nagyon draga nyaklancot.

    VálaszTörlés
  3. JAVÍTÁS:

    La tua collana É la piÚ bella che IO ABBIA mai visto. - A nyaklancod a legszebb, amit valaha lattam.

    Ho perso la mia collana. Non L'hai ritrovaTA? - Elvesztettem a nyaklancomat. Nem talaltad meg?

    Le compro una collana molta carA. - Veszek neki egy nagyon draga nyaklancot.
    (bocs az ekezetekert :), mobilon potyogok! ) - NON FA NIENTE! :)

    VálaszTörlés