ONON Plusz

2011. június 6., hétfő

ONline olasz - pranzo

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!


A mai online olasz szavunk: pranzo – ebéd

Névelővel: il pranzo, un pranzo. Többes száma: i pranzi.


A mai online olasz példamondataink:

Vuoi fare una passeggiata con me dopo pranzo?– Akarsz sétálni egyet velem ebéd után?

La nostra sala da pranzo é molto bella, grande é luminosa. A mi ebédlőnk nagyon szép, nagy és világos.

Oggi ho saltato il pranzo. – Ma nem ebédeltem. (Ma kihagytam az ebédet.)


ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!

Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

Studiamo Cantando! - Olasz dalszöveg magyar fordítással: http://bit.ly/OlaszDalok

3 megjegyzés:

  1. Mi dispiace,tesoro mio,ma oggi non abbiamo il pranzo.
    Sajnalom dragam,de ma nincs ebedunk.
    Ha gia pranzato?
    Ebedeltel mar?
    Ho voglia di fare quattro chiacchiere con te doppo pranzo.
    Szeretnek beszelgetni veled ebed utan.

    VálaszTörlés
  2. Io gia non mangio pane a pranzo.
    -Én már nem eszem kenyeret az ebédhez.
    Oggi il pranzo mi ho piaciuto molto.
    -Ma az ebéd nagyon ízlett nekem.
    Dopo pranzo ho bevuto un bicchiere di acqua minerale.-
    Ebéd után ittam egy pohár ásványvizet.

    VálaszTörlés
  3. JAVÍTÁS:

    HAI giÁ pranzato? - Ebedeltel mar?

    Ho voglia di fare quattro chiacchiere con te doPO pranzo. - Szeretnek beszelgetni veled ebed utan.

    Io non mangio PIÚ IL pane a pranzo. - Én már nem eszem kenyeret az ebédhez.

    Oggi mi É piaciuto molto il pranzo. - Ma az ebéd nagyon ízlett nekem.

    VálaszTörlés