ONON Plusz

2011. június 29., szerda

ONline olasz - correre

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!


A mai online olasz szavunk: correre – futni

Ragozása: io corro, tu corri, lui/lei corre, noi corriamo, voi correte, loro corrono.

Participio passato: corso.


A mai online olasz példamondataink:

Il mio fidanzato va a correre ogni giorno. – A barátom minden nap megy futni.

Mi piace correre sulla spiaggia sabbiosa del mare. – Szeretek a homokos tengerparrton futni.

Abbiamo corso nonostante il freddo e la neve. – A hideg és a hó ellenére is futottunk.


ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!

Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

Studiamo Cantando! - Olasz dalszöveg magyar fordítással:http://bit.ly/OlaszDalok

2 megjegyzés:

  1. Mi dispiace molto ma stanotte sono stanco correre.
    -Nagyon sajnálom,de ma este fáradt vagyok futni.

    VálaszTörlés
  2. JAVÍTÁS:

    Mi dispiace molto ma staSERA sono stanco PER correre. - Nagyon sajnálom, de ma este fáradt vagyok futni.

    VálaszTörlés