ONON Plusz

2011. június 1., szerda

ONline olasz - kérdezz-felelek

ONON – ONline Olasz Naponta – Kérdezz-felelek


A héten rendhagyó ONON: példamondatok helyett minden nap 3 kérdést teszek fel, kommentként válaszolj rájuk!


1. Dove lavori? – Hol dolgozol?

2. A che ora ti sei svegliato / svegliata stamattina? – Hánykor keltél fel ma reggel?

3. Dove pranzi di solito? – Hol szoktál ebédelni?


ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!

Válaszolj a kérdésekre a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

Studiamo Cantando! - Olasz dalszöveg magyar fordítással: http://bit.ly/OlaszDalok

8 megjegyzés:

  1. Io lavoro in un ufficio.
    Oggi mi sono svegliato alle 8 del mattino.
    Sempre pranzo in l'ufficio.

    VálaszTörlés
  2. Io lavoro in fabbrica di zucchero.
    A cukorgyarban dolgozom.
    Io sono svegliata stamattina a sei e meno un quatro.
    Ma reggel haromnegyed hatkor ebredtem.
    Io pranzo di solito a casa.
    Altalaban otthon ebedelek.

    VálaszTörlés
  3. Io lavoro in un anbergo in Italia.
    Mi sono svegliata stamattina alle 8.
    Io pranzo sempre nell'albergo.

    VálaszTörlés
  4. Io sono disoccupato.-Én munkanélküli vagyok.
    Mi alzo alle sei e mezzo tutti i giorni.-
    Fél hétkor kelek minden nap.
    Io di solito pranzare a casa.-Én általában otthon szoktam ebédelni.

    VálaszTörlés
  5. Bözse, kicsit offtopic, de le a kalappal, hogy álláskereső vagy, és minden nap felkelsz fél7kor és tanulsz olaszul :) Csak így tovább, kitartást!

    VálaszTörlés
  6. Lavoro nel'uffico a Budapest.
    Stamattina mi sono svegliata alle 5, di solito mi sveglio alle 6.
    In genere pranzo nell'ufficio.

    VálaszTörlés
  7. JAVÍTÁS:

    Sempre pranzo IN ufficio.

    Io lavoro in UNA fabbrica di zucchero.

    Io MI sono svegliata stamattina ALLE sei meno un quaRTO.

    Io lavoro in un ALbergo in Italia.

    Io pranzo sempre IN albergo.

    Io sono disoccupatA. - Én munkanélküli vagyok.

    Io di solito pranzO a casa. - Én általában otthon szoktam ebédelni.

    Lavoro IN UN ufficIO a Budapest.

    In genere pranzo IN ufficio.

    VálaszTörlés
  8. Zsófi Köszi a bíztatást! Minden jót kívánok neked . Bözse

    VálaszTörlés