ONON Plusz

2010. október 26., kedd

ONline Olasz - stasera


ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: stasera – ma este
Teljes alakja: questa sera

A mai online olasz példamondataink:
Cosa facciamo stasera? – Mit csinálunk ma este?
Oggi non usciamo, stasera c’é la partita! – Ma este nem megyünk sehova, focimeccs van!
Stasera festeggiamo il nostro anniversario di matrimonio. – Ma este ünnepeljük a házassági évfordulónkat.

Vasco Rossinak is van egy „Stasera” című száma:





ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

6 megjegyzés:

  1. Stasera studio italiano peche non posso ancora dire frase
    Estére olaszt tanulok, mert nem tudok mondatot mondani.

    VálaszTörlés
  2. Stasera festeggiamo il giorno del nome di mia figlia.
    Ma este ünnepeljük a lányom névnapját.

    VálaszTörlés
  3. Buongiorno! Arriveró a casa stasera tardi, perché devo lavorare molto. Stasera saró stanco sicuro. Ciao!

    Jó reggelt! Ma este későn fogok hazaérkezni, mert sokat kell dolgoznom. ma este biztosan fáradt leszek. Sziasztok!

    VálaszTörlés
  4. JAVÍTÁS:
    Stasera studio L'italiano peRche non posso ancora dire UNA frase.

    Stasera festeggiamo L'ONOMASTICO di mia figlia.

    Buongiorno! Arriveró a casa stasera tardi, perché devo lavorare molto. Stasera saró sicurAMENTE stanco. Ciao!

    VálaszTörlés
  5. Pásztorné Bözse2010. október 27. 23:49

    Andiamo la cinema stasera.-Megyünk a moziba ma este. Mangio una pizza stasera.Eszem egy pizzát ma este.

    VálaszTörlés