ONON Plusz

2013. december 9., hétfő

ONline olasz - invece

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: invece - viszont, hanem, pedig, ahelyett

A mai online olasz példamondataink:
Non ho studiato nemmeno un minuto invece ho pulito la casa e ho cucinato il pranzo. - Nem tanultam egy percet sem, viszont kitakarítottam a házat és főztem ebédet.
Lui ha superato l’esame, io invece sono stato bocciato. - Ő átment a vizsgán, én viszont megbuktam.
Invece di piangere dovresti chiedere aiuto. - Ahelyett, hogy sírsz, inkább segítséget kellene kérned.

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között!

Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!

3 megjegyzés:

  1. Domani ho un esame importante, ma io, invece di studiare ascolto la musica.

    Holnap egy fontos viszgám van, de én, ahelyett hogy tanulnék zenét hallgatok.

    VálaszTörlés
  2. Sono molto stanco, ma invece di riposare, lavoro sempre. Ho bisogno di cambiare. Nagyon fáradt vagyok, ahelyett, hogy pihennék, mindig dolgozom. Változtatnom kell.

    VálaszTörlés
  3. Invece vado a discoteca con i miei amici, torno nella casa.
    Ahelyett hogy elmennék a barátaimmal a diszkóba, otthon maradok.

    VálaszTörlés