ONON Plusz

2013. december 11., szerda

ONline olasz - affitto

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: affitto - albérlet

ONON PLUSZ-még több, mint az ONON! >>>


A mai online olasz példamondataink:
Ogni mese mi tocca pagare l’affitto. - Minden hónapban ki kell fizetnem az albérletet.
Io pago l’affitto all’inizio di ogni mese. - Én minden hónap elején fizetem az albérletet.
Mi piacerebbe comprare una casa invece di vivere in affitto. - Szeretnék venni egy házat ahelyett, hogy albérletben lakom.



ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között!

Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!

4 megjegyzés:

  1. Voglio spostare perchè il mio affitto è non più luminoso.
    El szeretnék költözni mert az albérletem nem elég világos.

    VálaszTörlés
  2. Il mio affitto si trova al priomo piano.
    Az albérletem az első emeleten található.

    VálaszTörlés
  3. Il mio affitto e bello e comodo, ma e molto lontano da qui. Az albérletem szép és kényelmes, de messze van innen.

    VálaszTörlés