ONON Plusz

2013. október 10., csütörtök

ONline olasz - fortunato

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!


A mai online olasz szavunk: fortunato - szerencsés
Lehetséges alakjai: fortunato, fortunata, fortunati, fortunate.

ONON PLUSZ 

OKTÓBER 18-IG MÉG BEVEZETŐ ÁRON


KATT IDE ÉS RENDELD MEG MA! >>>


A mai online olasz példamondataink:
Non é successo niente di grave, siamo stati fortunati. - Nem történt semmi komoly, szerencsések voltunk.
Oggi giocheró la lotteria perché mi sento fortunata. - Ma lottózni fogok mert szerencsésnek érzem magam.
Ho conosciuto una persona del Sud Italia che si chiamava Fortunato. - Megismertem egy délolasz fiút, akit Fortunato-nak hívtak.

Una canzone - Jovanotti: Ragazzo Fortunato (szerencsés srác) 




ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! 
Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!

2 megjegyzés:

  1. Sono fortunata perche ho figli e figlie e anche ho nipoti.
    Szerencsés vagyok mert vannak fiaim, lányaim és unokáim is.
    Io voglio di credere che loro anche trovano fortunati con me ma (ne) non sono certo... La anonima Limor
    Szeretném hinni, hogy ők is boldognak érzik magukat velem, bár nem vagyok biztos benne.

    VálaszTörlés
  2. JAVÍTÁS:

    Sono fortunata perchÉ ho DEI figli e DELLE figlie e HO anche DEI nipoti.
    Szerencsés vagyok mert vannak fiaim, lányaim és unokáim is.

    Io voglio credere che ANCHE loro SI SENTONO fortunati con me ma non NE sono certA
    Szeretném hinni, hogy ők is boldognak érzik magukat velem, bár nem vagyok biztos benne.

    VálaszTörlés