ONON Plusz

2012. szeptember 20., csütörtök

ONline olasz - per fortuna

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: per fortuna – szerencsére

A mai online olasz példamondataink:
Per fortuna oggi non piove. – Szerencsére ma nem esik az eső.
Ho studiato poco ma per fortuna ho superato l’esame. – Keveset tanultam de szerencsére átmentem a vizsgán.
Per fortuna non siamo tutti uguali. – Szerencsére nem vagyunk mindannyian egyformák.

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között!
Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!

2 megjegyzés:

  1. Szerencsére nem láttam tegnap este a félelmetes filmet.
    Per fortuna, non ho visto il tremendo film ieri sera.

    Tudtam mindent, szerencsére nem kellett hazamennem.
    Sapevo tutto, per fortuna non sono dovuto andare a casa.

    VálaszTörlés
  2. JAVÍTÁS:

    Szerencsére nem láttam tegnap este a félelmetes filmet. - Per fortuna non ho visto il FILM SPAVENTOSO ieri sera.

    Tudtam mindent, szerencsére nem kellett hazamennem. - Sapevo tutto, per fortuna non sono dovuto andare a casa.

    VálaszTörlés