ONON Plusz

2012. szeptember 24., hétfő

ONline olasz - aeroporto


ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: aeroporto – repülőtér
Névelővel: l’aeroporto, un aeroporto. Többes száma: gli aeroporti

A mai online olasz példamondataink:
Quando partite per l'aeroporto? – Mikor indultok a repülőtérre?
Da quale aeroporto parte il volo per Venezia? – Melyik reptérről indul a velencei járat?
Ci sono molti viaggiatori all'aeroporto perché i piloti scioperano. – Sok utas van a repülőtéren mert a pilóták sztrájkolnak.

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között!
Nézz vissza, hétvégén kijavítom az egész heti hozzászólásokat!

2 megjegyzés:

  1. Mikor megláttam a repülőteret, nagyon boldog voltam.
    Quando ho visto l'aeroporto, sono stato molto felice.

    Borzalmas forgalom van a repülőtér mellett, mindenki lassan halad.
    É tremendo traffico accanto all'aeroporto, ognuno si muove lentamente.

    Nagyon régen nem voltam a repülőtéren, nagyon megváltozott.
    Ero stato all'aeroporto molto tempo fa, l'ha cambiato molto.

    VálaszTörlés
  2. JAVÍTÁS:

    Mikor megláttam a repülőteret, nagyon boldog voltam. - Quando ho visto l'aeroporto, ERO molto felice.

    Borzalmas forgalom van a repülőtér mellett, mindenki lassan halad. - C'É UN TRAFFICO tremendo accanto all'aeroporto, TUTTI si MUOVONO lentamente.

    Nagyon régen nem voltam a repülőtéren, nagyon megváltozott. - Ero stato all'aeroporto molto tempo fa, É cambiato molto.

    VálaszTörlés