ONON Plusz

2012. március 22., csütörtök

ONline olasz - stanco


ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: stanco - fáradt
Lehetséges alakjai: stanco, stanca, stanchi, stanche

A mai online olasz példamondataink:
Sembri un po' stanco, non hai dormito bene? – Kicsit fáradtnak tűnsz, nem aludtál jól?
Quando i bambini sono stanchi sono piagnucolosi. – Amikor a gyerekek fáradtak, akkor nagyon nyűgösek.
Dopo il lavoro riposo sempre un po', perché sono molto stanca. – Munka után mindig pihenek egy kicsit, mert nagyon fáradt vagyok.

Olasz tanfolyam az Adria partján >>  


ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

4 megjegyzés:

  1. Se non fossi stata tanto stanca ieri sera sarei andata al cinema con te.
    Ha nem lettem volna annyira fáradt tegnap este, elmentem volna a moziba veled.
    Dimmi se sei stanco e non potrai autare!
    Mondd, ha fáradt vagy és nem fogsz tudni segíteni!

    VálaszTörlés
  2. Sono molto stanca perché il note ho dormito male.
    Nagyon fáradt vagyok, mert az éjjel rosszul aludtam.
    Ieri sera sono stata molto stanca dopo sci. Tegnap síelés után nagyon fáradt voltam.
    Se di giorno sono stanca faccio alcini esercisi di yoga.Ha napközben fáradt vagyok, csinálok néhány jóga gyakorlatot.

    VálaszTörlés
  3. Vorrei guardare la televisione, ma purtroppo sono molto stanco stasera.
    Szeretnék tévét nézni, de sajnos nagyon fáradt vagyok ma este.
    Spero che tu non sia stanca.
    Remélem nem vagy fáradt.

    VálaszTörlés
  4. JAVÍTÁS:

    Sono molto stanca perché LA NOTTE ho dormito male. - Nagyon fáradt vagyok, mert az éjjel rosszul aludtam.

    Ieri sera sono stata molto stanca dopo sciARE. - Tegnap síelés után nagyon fáradt voltam.

    Se di giorno sono stanca faccio alcUNI eserciZI di yoga. - Ha napközben fáradt vagyok, csinálok néhány jóga gyakorlatot.

    VálaszTörlés