ONON Plusz

2011. szeptember 28., szerda

ONline olasz - fame

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: fame – éhség, éhezés

Névelővel: la fame, una fame. Többes száma: -

A mai online olasz példamondataink:

Giulio, hai fame? – Giulio, éhes vagy?

Devo mangiare qualcosa, ho una fame da lupi! – Ennem kell valamit, farkas éhes vagyok!

La fame é un problema grave nel terzo mondo. – A harmadik világban az éhezés súlyos probléma.

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!

Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

Studiamo Cantando! - Olasz dalszöveg magyar fordítással:http://bit.ly/OlaszDalok

4 megjegyzés:

  1. Grazie ,ma non ho fame.
    Köszönöm ,de nem vagyok éhes.

    Ci sono tante paese ,dove molta gente soffre la fame.
    Sok olyan ország van ,ahol sok ember szenved az éhezéstől.

    Davide ha fame ancora.
    Dávid még éhes.

    VálaszTörlés
  2. Non so che cosa é successo con me ultimamente, ma ho fame tutto il giorno.
    Non é sicuro che ho fame, ma devo mangiare qualcosa.

    Nem tudom mi történt velem az utóbbi időben, de egész nap éhes vagyok.
    Nem biztos, hogy éhes vagyok, de ennem kell valamit.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ci sono tanTI paeSI dove molta gente soffre la fame. - Sok olyan ország van, ahol sok ember szenved az éhezéstől.

    Non so che cosa MI SIA successo ultimamente, ma ho fame tutto il giorno. - Nem tudom mi történt velem az utóbbi időben, de egész nap éhes vagyok.

    Non SONO SICURA DI AVERE fame, ma devo mangiare qualcosa. - Nem biztos, hogy éhes vagyok, de ennem kell valamit.

    Non é sicuro che ho fame, ma devo mangiare qualcosa. - Nem biztos, hogy éhes vagyok, de ennem kell valamit.

    VálaszTörlés