ONON Plusz

2010. november 2., kedd

ONline Olasz - mare


ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!

A mai online olasz szavunk: mare – tenger
Névelővel: il mare, un mare. Többes száma: i mari.

A mai online olasz példamondataink:
Il mare é azzurro. – A tenger kék.
Abitiamo vicino al mare. – A tenger közelében lakunk.
Il mare mi é sempre piaciuto. – Mindig is szerettem a tengert.

ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!
Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

6 megjegyzés:

  1. A goccia a goccia si fa il mare.
    kb: sok kicsi sokra megy.

    VálaszTörlés
  2. Mi piaco molto il mare. Nekem nagyon tetszik a tenger.

    VálaszTörlés
  3. Non sono stato giá al mare. - Még nem voltam a tengeren.

    VálaszTörlés
  4. Figlia del mare, vieni a prendermi e portami con te sulla tua isola deserta...

    Tenger lànya, gyere el èrtem, ès vigyèl magaddal lakatlan szigetedre...

    VálaszTörlés
  5. JAVÍTÁS:

    Mi piacE molto il mare.

    Non sono ANCORA STATO al mare.

    ELLA, NAGYON JÓ, EZEKET HOL TALÁLOD? VAGY A TE FEJEDBŐL PATTANT KI EZ A MONDAT? :)

    VálaszTörlés
  6. Cara Anna!
    Van mikor az én fejemből..van mikor kölcsön gondolat :)lényeg,hogy élvezetes legyen lefordítani olaszra, mert lusta vagyok..és ha nincs benne kihívás meg élvezet akkor nem csinálom ...első amit megtanultam olaszul ,az az volt ,hogy sognami se nevica :P és éljen Antonacciiii :D

    un abbraccio!

    VálaszTörlés