ONON Plusz

2011. szeptember 19., hétfő

ONline olasz - vestito

ONON – ONline Olasz Naponta - Tanulj egy olasz szót minden nap!


A mai online olasz szavunk: vestito – ruha

Névelővel: il vestito, un vestito. Többes száma: i vestiti.


A mai online olasz példamondataink:

Ti piace questo vestito? – Tetszik neked ez a ruha?

Vorrei aprire un negozio di vestiti usati. – Szeretnék nyitni egy használtruha boltot.

Ho dimenticato di lavare i vestiti. – Elfelejtettem kimosni a ruhákat.


ONON – ONline Olasz Naponta – gyere holnap is!

Írj újabb példamondatot a hozzászólások között! Nézz vissza, holnap kijavítom!

Studiamo Cantando! - Olasz dalszöveg magyar fordítással:http://bit.ly/OlaszDalok

2 megjegyzés:

  1. Non ho comprato nemmeno un vestito per questo autunno.
    Il mese scorso qualcuno ha comprato quel vestito che ho scelto io.
    Mi piacciono questi vestiti, ma sono troppo costosi per me.


    Még egy ruhát se vettem erre az őszre.
    Múlt hónapban valaki megvette azt a ruhát, amit én kiválasztottam.
    Tetszenek ezek a ruhák, de nekem tál drágák.

    VálaszTörlés
  2. Questi vestiti sono belli colori.
    Ezek a ruhák szép színesek.
    Non é nuovo tutto mio vestito.
    Nem minden ruhám új.
    Questo una per bambina a vestito, per me questo é piccolo!
    Ez egy kislánynak a ruhája, nekem ez kicsi!

    VálaszTörlés